Dostęp do informacji publicznej
Dostęp do informacji
-
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek osoby zainteresowanej na terenie przedszkola – w gabinecie dyrektora
-
Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana
w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Udostępnianie dokumentów
Udostępnienie dokumentu urzędowego polega na umożliwieniu osobie zainteresowanej:
-
bezpośredniego wglądu do wskazanego przez nią dokumentu, w celu zapoznania się z jego treścią,
-
sporządzenia notatek lub odpisów,
Wgląd do dokumentu urzędowego odbywa się w pomieszczeniu (gabinet dyrektora bądź samodzielnego referenta) przedszkola, w którym dokument jest przechowywany, w godzinach pracy, w obecności pracownika.
Wydawanie dokumentów, o które wnosi wnioskodawca poza miejsce udostępniania jest zabronione.
Terminy i sposób załatwienia sprawy
-
Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku.
-
W sprawach skomplikowanych termin ten może być wydłużony do 2 miesięcy, o czym Wnioskodawca zostanie poinformowany odrębnym pismem.
-
Informacje publiczne udostępnia dyrektor przedszkola, a w razie jego nieobecności upoważnieni pracownicy, w ramach ich kompetencji.
-
Jeżeli udostępnienie całego dokumentu naruszałoby przepisy ustaw wyłączających jawność lub stanowiących tajemnicę, dokumenty udostępnia się w ograniczonym zakresie.
Informacje nieudostępnione
Dane podlegające ochronie :
-
dane osobowe pracowników zatrudnionych w przedszkolu,
-
dane osobowe dzieci i ich rodziców,
-
wynagrodzenie pracowników,
-
orzeczenia, opinie, informacje z Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej i innych poradni specjalistycznych,
Dokumentacja dydaktyczno–wychowawcza udostępniana jest organowi prowadzącemu i organowi sprawującemu nadzór pedagogiczny